18 Şubat 2010 Perşembe

Ebru

Ebru tutkum olalı neredeyse üzerinden 4 sene gecti. Anahtar Sanat atölyesine 4 ay devam ettim, inceliklerini öğrenmek 1 senemi aldi, hala da her tekneye oturuşumda yeni şeyler öğreniyorum. Hocam Kubilay Dincer in tesviki ile 2007 senesinde evde teknemi açtım, atölyemde çalışmaya başladım.

2009 da 5-7 yas grubu cocukları için 2 ser saatlik workshoplar düzlenledim. Onlara ebrunun inceliklerini, büyülü dünyasını öğretirken bende onlardan cok şey öğrendim. Daha sonra yetiskinlere bir atölye calışması yaptırdım. Çok keyifli çalışmalar yaptık, güzel eserler çıktı.

2009 Ekim ayindan itibaren ise yeni sevgililerim, miniklerim, canim çocuklarımla her hafta ebru çalışıyoruz. SHCEK Semiha Sakir Cocuk Yuvasi 3-7 yas grubu çocukları her hafta beni ve ebru teknemi misafir ediyorlar. Oyle güzel eserler cikariyoruz ki bunları herkesle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz. 23 Nisan da grup sergimizi açmayı planlıyoruz.

Ebru hakkında detaylı bilgi için http://www.ebrusitesi.com/ incelemenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder