19 Nisan 2010 Pazartesi

Toltek Bilgelik Duası

Dort anlasma nin hepsini bir önceki yazimda paylaşmıştım; tum anlasmalari yasaminiza gecirebilmeniz dilegiyle;

"Evrenin yaraticisi, bana yasam denen armagani verdigin icin tesekkur ediyorum. Gercekten ihtiyacim olan her seyi bana verdigin icin tesekkur ederim. Bu guzel bedeni ve zihni deneyimleme imkani verdigin icin tesekkur ederim. Tum sevginle, saf ve sinirsiz ruhunla, sicak ve parlak isiginla icimde yasadigin icin icin tesekkur ederim. Gittigim her yerde sevgini paylasmak icin, sozlerimi, gozlerimi, yuregimi kullandigin icin tesekkur ederim. Seni oldugum gibi seviyorum cunku ben senin yarattiginim. Kendimi oldugum gibi seviyorum. Yuregimdeki sevgiyi ve huzuru hep korumama yardim et. Bu sevgiyle yeni bir yasam yaratmaya ve hayatimin geri kalan doneminde sevgiyle yasamama yardim et.
Amin. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder